Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ovládání multimediálního přehrávače gesty ruky
Zatloukal, Tomáš ; Behúň, Kamil (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá možnostmi snímání gest rukou provedené uživatelem. Cílem je vytvoření aplikace umožnující ovládání multimedialního přehrávače gesty ruky detekované v hloubkových datech. V textu jsou uvedeny použité nástroje a metody spolu s implementačními detaily a výsledky testů.
Ovládání počítače gesty
Jaroň, Lukáš ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
V této diplomové práci jsou popsány možnosti a principy mnou navrženého uživatelského rozhraní, s jehož pomocí lze ovládat počítač gesty. V práci jsou obecně popsány přístupy pro ovládání gesty a detailněji je vysvětlena implementace zvolené detekce rukou a prstů pomocí hloubkové mapy načítané ze senzoru Kinect. Implementace se též věnuje rozpoznávání gest pomocí skrytých Markovových modelů. Pro demonstrační účely je navržena a implementována aplikace pro prohlížení fotografií, jež využívá vyvinutého uživatelského rozhraní. Práce se též zaměřuje na testování kvality a správnosti vyhodnocování pro zvolený rozpoznávač gest.
Promítané uživatelské rozhraní - desková hra
Kaisler, Vojtěch ; Kapinus, Michal (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací interaktivní stolní deskové hry. Tuto realizaci je možné rozdělit na detekci a projekci. Detekce prováděná infračervenou kamerou slouží ke snímání reakcí hráčů, kteří interagují se hrou pomocí jednoduchých gest rukou. Projekce promítá na stůl herní plán s figurkami pomocí dataprojektoru. Zvolenou promítanou hrou je stolní hra na hrdiny Dungeons & Dragons.
Promítané uživatelské rozhraní - desková hra
Vizina, Petr ; Najman, Pavel (oponent) ; Zahrádka, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá studií možností a použití promítaných uživatelských rozhraní, jež jsou založeny na systému kamera-projektor. Cílem je vytvoření funkční aplikace, využívající pro zobrazení uživatelského rozhraní projektor a interakce s uživatelem je zaznamenána na základě obrazu z kamery. Vytvořená aplikace má být simulací deskové hry "Mlýn". Výsledkem je fungující aplikace deskové hry, která využívá vytvořené nástroje pro kalibraci systému kamera-projektor s využitím fyzického kalibračního vzoru a detekci rukou v obraze.
Computer vision and hand gestures detection and fingers tracking
Bravenec, Tomáš ; Wyrzykowski, Roman (oponent) ; Frýza, Tomáš (vedoucí práce)
This master’s thesis is focused on hand gestures and finger detection in still images and video sequences. The thesis contains a summary of different approaches to hand gesture detections, advantages and disadvantages of each approach. The thesis also includes the realization of the platform independent application written in Python using OpenCV and PyTorch libraries, that can show a selected image or play a video sequence with highlighted recognized gestures.
Computer vision and hand gestures detection and fingers tracking
Bravenec, Tomáš ; Wyrzykowski, Roman (oponent) ; Frýza, Tomáš (vedoucí práce)
This master’s thesis is focused on hand gestures and finger detection in still images and video sequences. The thesis contains a summary of different approaches to hand gesture detections, advantages and disadvantages of each approach. The thesis also includes the realization of the platform independent application written in Python using OpenCV and PyTorch libraries, that can show a selected image or play a video sequence with highlighted recognized gestures.
Ovládání multimediálního přehrávače gesty ruky
Zatloukal, Tomáš ; Behúň, Kamil (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá možnostmi snímání gest rukou provedené uživatelem. Cílem je vytvoření aplikace umožnující ovládání multimedialního přehrávače gesty ruky detekované v hloubkových datech. V textu jsou uvedeny použité nástroje a metody spolu s implementačními detaily a výsledky testů.
Promítané uživatelské rozhraní - desková hra
Kaisler, Vojtěch ; Kapinus, Michal (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací interaktivní stolní deskové hry. Tuto realizaci je možné rozdělit na detekci a projekci. Detekce prováděná infračervenou kamerou slouží ke snímání reakcí hráčů, kteří interagují se hrou pomocí jednoduchých gest rukou. Projekce promítá na stůl herní plán s figurkami pomocí dataprojektoru. Zvolenou promítanou hrou je stolní hra na hrdiny Dungeons & Dragons.
Ovládání počítače gesty
Jaroň, Lukáš ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
V této diplomové práci jsou popsány možnosti a principy mnou navrženého uživatelského rozhraní, s jehož pomocí lze ovládat počítač gesty. V práci jsou obecně popsány přístupy pro ovládání gesty a detailněji je vysvětlena implementace zvolené detekce rukou a prstů pomocí hloubkové mapy načítané ze senzoru Kinect. Implementace se též věnuje rozpoznávání gest pomocí skrytých Markovových modelů. Pro demonstrační účely je navržena a implementována aplikace pro prohlížení fotografií, jež využívá vyvinutého uživatelského rozhraní. Práce se též zaměřuje na testování kvality a správnosti vyhodnocování pro zvolený rozpoznávač gest.
Promítané uživatelské rozhraní - desková hra
Vizina, Petr ; Najman, Pavel (oponent) ; Zahrádka, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá studií možností a použití promítaných uživatelských rozhraní, jež jsou založeny na systému kamera-projektor. Cílem je vytvoření funkční aplikace, využívající pro zobrazení uživatelského rozhraní projektor a interakce s uživatelem je zaznamenána na základě obrazu z kamery. Vytvořená aplikace má být simulací deskové hry "Mlýn". Výsledkem je fungující aplikace deskové hry, která využívá vytvořené nástroje pro kalibraci systému kamera-projektor s využitím fyzického kalibračního vzoru a detekci rukou v obraze.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.